Ford of Europe má za sebou nejlepší 1. čtvrtletí od roku 2010 – zvýšil svůj tržní podíl a zůstává jedničkou v užitkových automobilech
Ford of Europe má za sebou nejlepší 1. čtvrtletí od roku 2010 – zvýšil svůj tržní podíl a zůstává jedničkou v užitkových automobilech
• Na všech 50 evropských trzích* prodal Ford v prvním čtvrtletí 401 200 vozů – o 8,4 % více než ve stejném období loňského roku, přičemž celý trh narostl pouze o 5,4 %; tržní podíl značky se tak zvýšil o 0,3 procentního bodu, na 8,0 %
• Na 20 tradičních trzích** zaznamenal Ford zvýšení počtu prodaných vozů o 8,5 %, na 363 500 kusů; tržní podíl se drží na hodnotě 8,2 % a zůstává druhou nejprodávanější značkou automobilů v Evropě
• Také EcoSport a Kuga měly nejlepší první kvartál ve své historii – meziročně si polepšily o 50, respektive o 23 %
• Kombinovaný odbyt sportovních modelů Fiesta ST, Focus ST, Focus RS a Mustang se více než zdvojnásobil
• V letošním roce rozšiřuje Ford nabídku o modely S-MAX, Edge a Kuga Vignale; na trh přichází rovněž Fiesta ST200 nebo zcela nový model segmentu B, Ford KA+
Ford of Europe má za sebou prodejně nejúspěšnější první čtvrtletí od roku 2010. V osobních vozech dosáhl nejlepšího výsledku od roku 2011 a v užitkových dokonce od roku 1993. Značka také rostla rychleji než trh. Zákazníci Fordu projevují značný zájem o SUV, užitkové automobily, sportovní modely i velké vozy.
• V kategorii sportovních automobilů uvede Ford novou Fiestu ST200. Stále čerstvou novinkou je Focus RS. Ford plánuje prodat letos v Evropě asi 40 000 sportovních vozů. To by představovalo meziroční růst o 50 %, přičemž již v roce 2015 zvýšil Ford prodeje sportovních modelů o 61 %.
• Ford letos rozšíří luxusní řadu Vignale o tři nové modely – S-MAX Vignale, Edge Vignale a Kuga Vignale. V roce 2017 bude mít Ford v nabídce pět modelů Vignale.
• Během letošního roku uvede Ford na trh nový model KA+, jímž reaguje na sílící poptávku po cenově dostupných malých vozech.
** Ford of Europe obvykle zveřejňuje výsledky z 20 tradičních evropských trhů, na nichž je zastoupen prostřednictvím svých národních prodejních organizací. Jsou to Belgie, Česká republika, Dánsko, Finsko, Francie, Irsko, Itálie, Maďarsko, Německo, Nizozemsko, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Řecko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko a Velká Británie.